zondag 6 april 2008

Uit de dip



Vaak zou ik willen dat mijn vriendin wat dichterbij zou wonen zodat wij wat vaker samen aan onze singels konden werken. De een in Amsterdam en de ander in Almere, ja dan loop je niet voor een uurtje even bij elkaar binnen. Maar het internet biedt ook hierbij uitkomst.


We hebben afgesproken om werkstukken nu echt te gaan maken en onze singels te vullen zodat het pronkstukken gaan worden voor in ons huis.


Om dit te bereiken stelt ieder van ons voor zichzelf een lijstje op wat haalbaar is in een weekend en/of verdeeld over de week.


Is de een na een week of weekend verder, heeft meer dingen gedaan van haar lijstje, dan geeft de ander haar een aardigheidje wat past in ons huis of onze andere hobby's.


Gelukkig hebben wij heel veel hobby's dus zullen wij ons de komende weken, maanden, jaren beslist niet vervelen.


Mijn lijstje voor dit weekend(vandaag pas begonnen) en de komende week is;




  1. De vloer van mijn bibliotheek van singel nu helemaal voorzien van plavuizen.


  2. Twee banken en een stoel van andere stoffering voorzien.


  3. En de mouwen van mijn vest afbreien.


Mijn vloer is inmiddels klaar



Nu de bankjes nog maar dat gaat zeker lukken deze week.

Geen opmerkingen: