zaterdag 12 april 2008

Mijn lijstje t/m 18-4-2008

Mijn lijstje voor de komende week, eens zien hoever ik kom dit keer.


Van dit tafeltje zijn er twee, die moeten beide nog een geel kleurtje krijgen voor in de eetkamer zodat deze verder kan worden aangekleed.
Deze vloer van de woonkamer ga ik eindelijk van een laklaag voorzien, schuren en lakke dus.
Deze trui ga ik in elkaarzetten, die ligt al bijna de hele winter te wachten dus kan hij mooi gedragen worden tijdens de nog koude dagen op de camping.
Deze mouwen staan nog op het lijstje van afgelopen week, ik denk dat ik deze vanavond nog wel klaar krijg.

Dit is de deur van de woonkamer naar de hal en de deur van de woonkamer, die worden dus dit weekend geschilderd. En als het even kan geplaatst.
Deze meubeltjes zijn van de bieb en moeten nog een goudrandje krijgen dit weekend.
Op de stoelen van de eetkamer komt een ander stofje wat eronder ligt, de stof die ik eerst heb gebruikt kan gewoon niet.
In het halletje de spiegel ophangen en het lampje aansluiten.
Bankje schilderen en stofferen met dezelfde stof als de rest van de meubels.
Als ik het zo zie een aardig lijstje maar ik zie wel hoever ik kom.

Geen opmerkingen: