vrijdag 20 juni 2008

van af 23 juni 2008

We zijn na de laatste keer ruim twee weken verder.
Nanda had het druk de afgelopen weken en zelf had ik ook even wat minder tijd.
Van mijn vorige lijstje is het wel gelukt om mijn twee blokken te maken maar doordat wij even een pauze hadden ingelast heb ik maar gelijk al mijn blokken gemaakt.
Op de sashing na is de top klaar.
Dus ga ik vanaf nu iedere week 5 blokken met elkaar verbinden d.m.v. een sashing, moet lukken omdat iedere week te doen. Lukt het dan doe ik er meer maar voorlopig eerst iedere week een rij. Deze twee popjes, Els en Harry ga ik deze week in de kleren steken. Harry zou eerst een kerstman worden maar de kerstman moet maar even wachten. Harry gaat op de bank in de bibliotheek dan is het daar niet langer meer onbewoond.
Deze kast in de woonkamer ga ik vullen met leuke prullaria zodat die kamer ook weer een stukje gezelliger gaat worden.
Eindelijk na jaren ga ik deze Amarillis bol in de pot zetten. Nanda en ik hebben deze geloof ik nog gemaakt tijdens onze vakantie in Zeeland en dat is echt jaaaaaaaaaaaren geleden.

Geen opmerkingen: